måndag 28 mars 2011

Kalla vårvindar

Jag vill ha vår nu! Plockade fram mina favoritbyxor idag, inte för att det var särskilt varmt ute, utan mest för att det snart är april och då ska det bannemej vara vår. Blev dock lite ledsen för de har blivit för stora :( Men det är inte det jag tänkte skriva om egentligen...

Ville bara säga att jag har en ny idol. Hon heter Mia Skäringer (och nej, det är INTE för att hon är med i Solsidan) Jag köpte hennes bok utan att veta att det var hon som skrivit den. Hade redan betalat för den när jag tittade närmare på omslaget och tyckte att hon var fruktansvärt lik Anna från allas favorit serie. Och när jag öppnade den sträckläste jag... för första gången på hur länge som helst. Har knappt börjat på en bok det senaste året och nu bara vipps! Några timmar är borta och boken är slut. Läs boken och tänk efter :) Vi skulle alla behöva komma ihåg att vara mer männskliga ibland. Vi är inga maskiner. Och maskerna måste av ibland (eller ofta) så att inte även vi ska glömma vilka vi egentligen är. Läs den! Ffs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar