tisdag 19 april 2011

Welcome home

Efter flera långa månader av total inspirationstorka återvänder plötsligt allting, och jag har idag fått huvudet fullproppat med fler idéer än vad jag haft på säkert ett år. Ketchupeffekten, ungefär. Det hela började med att jag satt och drömde mig bort efter spännande objektiv och ny kamera och kände mig mer taggad till att skapa än vad jag ens mindes att jag kunde vara. Har suttit och komponerat ihop massa bilder i mitt huvud som jag skulle ta om jag hade ett vidvinkelobjektiv. Mmmm!! Men det var bara början... för jag kände att det kanske var dags att uppdatera Spotifylistan och kom av en slump över lite musik från Narnia soundtracket, och den vägen var det. Nu har jag återupptäckt Within Temptation, Avantasia, en hel del annan filmmusik och min egen kreativitet. Jag saknat dig gamle vän, välkommen tillbaka!






Två teckningar som jag gjorde för 3 och 2 år sedan

(Jättedumma blogspot som envisas med att bara visa bilder i nån wannabe thumbnailstorlek -.-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar